Off we go! - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Eline van der Vorm - WaarBenJij.nu Off we go! - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Eline van der Vorm - WaarBenJij.nu

Off we go!

Door: elinevandervorm

Blijf op de hoogte en volg Eline

31 Oktober 2011 | Nederland, Strijen

Goeiemorgen allemaal,

daar ga ik dan weer, naar Thailand!
Ik ga zo eerst Reggy ophalen in Amsterdam, dan kan zij mij op Schiphol eruit gooien en met mijn auto naar mn boerderij gaan, om op te passen.
Ik hoop normaal te kunnen landen, qua natte boel. En dan het goede busstation vinden, de goede bus naar Sangklaburi waar ik bij Baan Unrak Animals Sanctuary een weekje zal meehelpen. Uit Australie heb ik niets meer gehoord, dus wat ik daarna ga doen is nog een vraagteken, in ieder geval wel een week naar Surin, naar mijn olifanten :-)
IK houd jullie op de hoogte!

  • 01 November 2011 - 19:12

    Anca :

    Goed aangekomen Eline? Ik hoop dat het meevalt met alle nattigheid! X

  • 01 November 2011 - 20:43

    Manja:

    Ok, goede reis en succes met het zoeken naar de bus; je hebt inmiddels ervaring daar dus het gaat vast goed komen!

  • 02 November 2011 - 08:51

    Nancy:

    Hee sis,
    Dat schreef je vd week over de stilte uit australie....vreemd want jullie hadden toch intensief contact? Hoop dat je alsnog m's met iemand in cambodja beland want dat moet vlgs mij erg mooi zijn.

    Dikke knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Strijen

Thailand en Cambodja!

vrijwilligerswerk en reizen....

Recente Reisverslagen:

24 November 2011

tempelcomplex

20 November 2011

Siem Reap

15 November 2011

Surin

12 November 2011

slechte dag[en]

10 November 2011

water
Eline

Actief sinds 03 Okt. 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 12964

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2011 - 29 November 2011

Thailand en Cambodja!

05 November 2010 - 27 November 2010

In mn uppie naar Thailand

Landen bezocht: